JUMO iš naujo apibrėžia inovacijas, efektyvumą ir paslaugų kokybę

Pramonės dėmesio centre - naujas partnerystės su klientais lygmuo

Nuolat besikeičiančiame pasaulyje, kuriame tokios megatendencijos kaip skaitmeninimas, tvarumas ir efektyvus išteklių naudojimas nustato naujus standartus, JUMO perkelia bendradarbiavimą su klientais į naują lygmenį, aiškiai orientuodamasi į pramonę. Perėjimas prie sistemų ir sprendimų teikėjo, aiškiai orientuoto į pramonės šakas, ne tik sustiprina JUMO konkurencines pozicijas. Jis taip pat siūlo klientams apčiuopiamą naudą apibrėžtose tikslinėse pramonės šakose.

Strateginė orientacija: sprendimai, o ne produktai

"JUMO savo sprendimu orientuotis į konkrečias pramonės šakas nustato aiškią kryptį! Klientai neieško gatavų produktų. Jie nori integruotų sistemų ir programų, tiksliai pritaikytų jų poreikiams", - pabrėžia Guy Beaho, JUMO pasaulinio pramonės valdymo skyriaus vadovas.

Tokių pramonės šakų, kaip maisto ir gėrimų, vandens ir nuotekų arba terminių procesų technologijos, apibrėžimas leidžia JUMO sutelkti dėmesį į rinkas, turinčias didesnį nei vidutinį augimo potencialą. „Toks požiūris skatina mūsų stipriąją pusę: individualiai pritaikytus sprendimus, kurie ne tik atitinka dabartinius reikalavimus, bet ir yra tvarūs“, - pabrėžia J. Beaho.

Strateginis dėmesys pramonei dar labiau sustiprinamas apibrėžiant pagrindines, tikslines ir vietines pramonės šakas. Tokia struktūra leidžia JUMO dinamiškai reaguoti į rinkos reikalavimus ir derinti pasaulines tendencijas su specifiniais vietos veiksniais.

  • JUMO daugiausia dėmesio skiria tikslingiems sprendimams, skirtiems spręsti unikalius tikslinių pramonės šakų iššūkius. Tokiu būdu kuriamos inovacijos, kurios didina klientų efektyvumą ir produktyvumą, o kartu padeda siekti jų tvarumo tikslų.
  • JUMO investuoja į tokias tikslines pramonės šakas kaip vandenilio, akvakultūros ir farmacijos pramonė dėl jų didelio trumpalaikio ir ilgalaikio potencialo.
  • Vietinės pramonės šakos: unikalus privalumas - galimybė lanksčiai orientuotis į konkrečias regionines rinkas. Tam tikrose šalyse ypač svarbios pramonės šakos gali būti plėtojamos naudojant vietinius išteklius, net jei jos tiesiogiai nesutampa su pagrindine įmonės strategija. Tai stiprina pasaulinį konkurencingumą ir klientų lojalumą.


Nauda klientams: efektyvumas, inovacijos ir paslaugų kokybė

Orientacija į pramonės šaką nėra savitikslė - jos tikslas - suteikti klientui svarbiausią vietą ir sukurti realią pridėtinę vertę. Iš pradžių JUMO koncentruojasi į 6 procesų technologijų pramonės šakas: maisto ir gėrimų, termoprocesų technologijų, vandens ir nuotekų, transporto, atsinaujinančiosios energijos ir šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo. „Ilgainiui norime rinkoje sukurti 46 taikomąsias programas“, - sako Beaho.

  • Specializacija siekiant didesnio efektyvumo: glaudus kūrimo ir produktų vadybos bei pramonės ekspertų bendradarbiavimas leidžia greičiau kurti sprendimus ir juos pritaikyti prie konkrečių reikalavimų. Pardavimo strategijos yra tikslingesnės, o klientų aptarnavimas sustiprintas.
  • Inovatyvūs sprendimai ir greitas reagavimas: dėl specializacijos JUMO gali greitai reaguoti į konkrečios pramonės šakos tendencijas ir iššūkius. Tai ne tik pagreitina kūrimo ir įgyvendinimo procesus, bet ir leidžia kurti naujoves, kurios tiksliai atitinka klientų poreikius.
  • Ilgalaikė partnerystė dėl kokybės: nuolat prisitaikydama prie besikeičiančių klientų poreikių ir teikdama aukštos kokybės pagalbą, JUMO sukuria stabilių ir ilgalaikių verslo santykių pagrindą. Tokia strategija ne tik užtikrina kliento sėkmę, bet ir stiprina pačios JUMO pozicijas rinkoje.

Naudodama aiškią pramonės orientaciją, JUMO pasirinko kryptį, atitinkančią dinamiškos rinkos aplinkos reikalavimus. Orientacija į konkrečias pramonės šakas leidžia skatinti inovacijas, tiksliai tenkinti klientų poreikius ir ilgainiui stiprinti konkurencinę padėtį.

JUMO įrodo, kad kelias į ateitį veda per specializaciją, partnerystę ir inovacijas - ištikima šūkiui „Aiški orientacija į pramonės šakas kliento naudai!“

Ar vis dar turite klausimų?


Spaudos tarnybos vadovas

Michael Klose +49 661 6003-2346 +49 661 6003-2346