Nuolat besikeičiančiame pasaulyje, kuriame tokios megatendencijos kaip skaitmeninimas, tvarumas ir efektyvus išteklių naudojimas nustato naujus standartus, JUMO perkelia bendradarbiavimą su klientais į naują lygmenį, aiškiai orientuodamasi į pramonę. Perėjimas prie sistemų ir sprendimų teikėjo, aiškiai orientuoto į pramonės šakas, ne tik sustiprina JUMO konkurencines pozicijas. Jis taip pat siūlo klientams apčiuopiamą naudą apibrėžtose tikslinėse pramonės šakose.
"JUMO savo sprendimu orientuotis į konkrečias pramonės šakas nustato aiškią kryptį! Klientai neieško gatavų produktų. Jie nori integruotų sistemų ir programų, tiksliai pritaikytų jų poreikiams", - pabrėžia Guy Beaho, JUMO pasaulinio pramonės valdymo skyriaus vadovas.
Tokių pramonės šakų, kaip maisto ir gėrimų, vandens ir nuotekų arba terminių procesų technologijos, apibrėžimas leidžia JUMO sutelkti dėmesį į rinkas, turinčias didesnį nei vidutinį augimo potencialą. „Toks požiūris skatina mūsų stipriąją pusę: individualiai pritaikytus sprendimus, kurie ne tik atitinka dabartinius reikalavimus, bet ir yra tvarūs“, - pabrėžia J. Beaho.
Strateginis dėmesys pramonei dar labiau sustiprinamas apibrėžiant pagrindines, tikslines ir vietines pramonės šakas. Tokia struktūra leidžia JUMO dinamiškai reaguoti į rinkos reikalavimus ir derinti pasaulines tendencijas su specifiniais vietos veiksniais.
Orientacija į pramonės šaką nėra savitikslė - jos tikslas - suteikti klientui svarbiausią vietą ir sukurti realią pridėtinę vertę. Iš pradžių JUMO koncentruojasi į 6 procesų technologijų pramonės šakas: maisto ir gėrimų, termoprocesų technologijų, vandens ir nuotekų, transporto, atsinaujinančiosios energijos ir šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo. „Ilgainiui norime rinkoje sukurti 46 taikomąsias programas“, - sako Beaho.
Naudodama aiškią pramonės orientaciją, JUMO pasirinko kryptį, atitinkančią dinamiškos rinkos aplinkos reikalavimus. Orientacija į konkrečias pramonės šakas leidžia skatinti inovacijas, tiksliai tenkinti klientų poreikius ir ilgainiui stiprinti konkurencinę padėtį.
JUMO įrodo, kad kelias į ateitį veda per specializaciją, partnerystę ir inovacijas - ištikima šūkiui „Aiški orientacija į pramonės šakas kliento naudai!“